رئیس جمعیت هلال احمر: اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهدای تبریز است + ویدئو در پی شهادت رئیس جمهور ایران، پاکستان عزای عمومی اعلام کرد فردا (۱ خرداد ماه) جلسه علنی مجلس تشکیل نمی‌شود اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه اعلام شد جنبش حماس درگذشت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور + بیانیه واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حملات راکتی غزه به فلسطین اشغالی+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۵۷۴۷۵
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
حملات راکتی غزه به فلسطین اشغالی+ جزئیات
منابع خبری بامداد پنجشنبه از حملات راکتی نیرو‌های مقاومت فلسطین در غزه به فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، آژیر خطر حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیستی «دوروت» و «حفات شیکمیم» در نقب غربی به صدا درآمده است.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی گزارش داد، چهار فروند راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، صدای چند انفجار بر فراز آسمان نقب غربی که احتمالا به سبب فعالیت سامانه ضد موشکی رژیم صهیونیستی است، شنیده شده است.

از سوی دیگر نیرو‌های مقاومت فلسطین موشک‌های زمین به هوا به سمت جنگنده رژیم صهیونیستی در آسمان غزه شلیک کردند.

بر اساس گزارش الجزیره، هواپیمای رژیم صهیونیستی یکی از مواضع نیرو‌های مقاومت فلسطین در مرکز غزه را هدف قرار داده است.

چهارشنبه شب نیز همزمان با حضور «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک‌های غلاف غزه، ۲ راکت از غزه به سمت شهرک صهیونیستی «أشکول» شلیک شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نظامیان صهیونیست بامداد چهارشنبه به معتکفان داخل مسجد القبلی در صحن مسجد الاقصی حمله و تلاش کردند آنان را از مسجد بیرون کنند.

در پاسخ به این حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطین طی سه‌شنبه شب و صبح چهارشنبه دستکم سه بار شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه را با موشک هدف قرار دادند و به دنبال آن آژیر خطر به صدا درآمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->